RTBS Lubin - Mieszkania na własność
Administrowanie

REMONTY TERMOMODERNIZACYJNE 2009-2010:

RTBS w 2010 roku zakończyło kolejne termomodernizacje oraz renowację. Termomodernizacje wykonano na budynkach następujących Wspólnot Mieszkaniowych:
  • Kopernika 6 - remont zrealizowany w roku 2010;
  • Śląska 2-2A - remont zrealizowany w roku 2010;
    Renowację wykonano na budynku:
  • Odrodzenia 25 - remont zrealizowany w roku 2010;

    Kopernika 6 przed termomodernizacją Kopernika 6 po termomodernizacji
    Odrodzenia 25 przed renowacją Odrodzenia 25 po renowacji


    REMONTY TERMOMODERNIZACYJNE 2008-2009:

    RTBS informuje, że przeprowadziło remonty termomodernizacyjne na budynkach Wspólnot Mieszkaniowych następujących nieruchomości:
  • Mickiewicza 2-4-6 - remont zrealizowany w roku 2008;
  • Mickiewicza 8-10-12 - remont zrealizowany w roku 2008;
  • Broniewskiego 4-4A - remont zrealizowany w roku 2009.

    Remonty termomodernizacyjne obejmowały:
    - ocieplenie stropodachu wentylowanego;
    - ocieplenie ścian zewnętrznych;
    - wymianę okien w częściach wspólnych.

    Wartość przeprowadzonych robót wyniosła ogłółem: 1 163 712,00 zł
    Zwrot premii termomodernizacyjnej dla Wspólnot mieszkaniowych wyniósł łącznie: 226 420,86 zł

    Zdjęcia budynków po termomodernizacji:
    Mickiewicza 2-4-6 Mickiewicza 8-10-12 Broniewskiego 4-4A


    ZARZĄDZANIE WSPÓLNOTAMI MIESZKANIOWYMI

    Obecnie Regionalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego zarządza przeszło 80 Wspólnotami Mieszkaniowymi. Mamy przyjemność przedstawić Państwu przykładowy zakres usług świadczonych przez naszą firmę związanych z administrowaniem nieruchomościami:

  • prowadzenie ewidencji właścicieli lokali i ich aktualizowanie,
  • prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
  • zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne, zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego,
  • zapewnienie utrzymania w należytym porządku i czystości pomieszczeń oraz urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali, terenu nieruchomości, chodnika przed nieruchomością,
  • zapewnienie świadczenia usług kominiarskich i innych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej,
  • zapewnienie i nadzór nad wykonywaniem bieżącej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej, a w szczególności dokonywanie naprawa budynku i jego pomieszczeń wspólnych oraz urządzeń technicznych umożliwiających właścicielom lokali korzystanie z oświetlenia, ogrzewania lokalu, domofonu, zbiorczej anteny telewizyjnej i innych urządzeń należących do wyposażenia nieruchomości wspólnej, zapewnienie pogotowania technicznego,
  • zapewnienie usunięcia awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej na warunkach określonych w umowie,
  • ubezpieczenie budynków położonych na nieruchomości wspólnej,
  • płacenie podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnej, jeśli nie są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali,
  • zawieranie umów na dostawy, roboty, bądź usługi związane z wykonywaniem czynności zarządzania, kontrola prawidłowości wykonania tych umów oraz ich rozwiązywanie w przypadkach gospodarczo uzasadnionych,
  • prowadzenie ewidencji księgowej i pozaksięgowej,
  • przygotowanie projektu planu gospodarczego w formie planu rzeczowo-finansowego oraz korekt tego planu, w tym przychodów i wydatków z funduszu remontowego Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • przygotowanie rozliczeń planu gospodarczego, w tym rozliczeń funduszu remontowego,
  • przygotowanie i obsługa zebrania rocznego wspólnoty mieszkaniowej, sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego dla wspólnoty mieszkaniowej przed terminem zebrania sprawozdawczego, w tym rozliczanie zaliczek z tytułu kosztów zarządu nieruchomością wspólną wg stanu na 31 grudnia każdego roku,
  • pobieranie należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości,
  • przygotowywanie pozwów sądowych w przypadku zaległości w opłatach,
  • wydawanie zaświadczeń właścicielom lokali celem uzyskania dodatków,
  • świadczenie dodatkowych usług w zależności od potrzeb Wspólnot Mieszkaniowych,
  • druk książeczek czynszowych.

    Regionalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego jest ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością w zakresie zarządzania nieruchomościami.


    W przypadku zainteresowania Państwa naszą ofertą, służymy dodatkowymi informacjami, na ewentualne pytania odpowiemy osobiście lub telefonicznie. Do Państwa dyspozycji jest licencjonowany zarządca nieruchomości.

    Osobą upoważnioną do udzielania informacji w sprawie Wspólnot Mieszkaniowych jest Pan Tomasz Jeger: tel. 076 / 746 32 40, email:

  • Nasze najnowsze inwestycje:

    Osiedle "Przylesie" - Etap II.1 i II.2
    Etap II
    (nowa inwestycja)
    - nowoczesna architektura
    - budynki 4 piętrowe
    - windy
    - 55 mieszkań
    - wysoki standard
    - garaż podziemny
    - parking zewnętrzny
    - lokale usługowe
    - dogodna lokalizacja
    - planowany termin realizacji:
       III kw. 2015 r. - I kw. 2018 r.
    Zobacz szczegóły oferty

    Kamienica Bema II
    (w przygotowaniu)
    - budynek mieszkalno-usługowy
    - stylowa architektura
    - wysoki standard
    - garaż podziemny
    - parking zewnętrzny
    - windy
    - indywidualne tarasy
    - dogodna lokalizacja w centrum miasta
    - planowana realizacja 2017-2018 r.

    Biuro sprzedaży mieszkań:
    pok. 114, tel. 76 / 746 32 55


     
    © 2007 RTBS Lubin